niedziela, 11 marca 2018

nakładka

Podwazylem te biale nakladki na kurkach, ale poza odkreceniem jakiejs srubki na niewiele mi sie to zdalo.
Zastanawiam sie, co mam robic jak juz uda mi sie odkrecic ten kran? Jesli to nie uszczelka to co moglo sie zepsuc? Pozostaje tylko wymiana na nowy?Po odkręceniu owej śrubki powinno się dać ściągnąć kurek, pod nim może będzie coś, co pozwoli wykręcić głowicę w całości. Ale, jak również pisałem, zacząłbym od ustalenia, czy do tej baterii da się kupić nową głowicę (i czy aby nie kosztuje niewiele mniej, niż nowa bateria). To trzeba wymienić, tego się nie naprawia.Nowe mieszkanie stan deweloperski z wyprowadzonymi przyłączami. Problem w łazience gdzie przyłącze od kranu wanny jest za wysoko i nie na tej ścianie co byśmy chcieli czy da sie je obniżyć lub przemieścić? Ewentualnie podzielcie sie technikami montażu wanny bo skoro wanna musi przylegać do ściany a na niej jest przyłącze to sie to zabudowuje(czym?) czy jak... Sytuacja jest taka - w jednej łazience skądś strasznie śmierdzi. Pozostałe pomieszczenia (łazienka, kuchnia, pralnia) są ok, ale fakt, że ta problemowa łazieka ma swój oddzielny pion oraz akurat jest najbliżej szamba. Zapach i jego intensywność utrzymują się na w miarę stałym poziomie niezależnie od ilości szamba. Na razie łazienka jest nieużywana (ze względu na ten zapach), ale mimo to, wszystkie syfony są zawsze zalane wodą. Jak można sprawdzić skąd się ten zapach wydobywa? Mam wrażenie, że z każdym dniem staje się coraz intensywniejszy, a ja też testerem perfum nie jestem i raczej nie jestem w stanie ustalić tego węchowo...
W łazience jest też kratka wentylacyjna - może być, że to ona zaciąga skądś smrodek? Mam szambo, ale jakoś przy klapach nie ma nigdzie grzybków odpowietrzających/napowietrzających, czy jakoś tak. Może być, że takowe jest wyprowadozne kominem obok tej kratki i powstaje gdzieś odwrotny ciąg? Ta kratka powinna wyciągać czy nawiewać powietrze? Ewentualnie, jak to wymusić, aby działała w dobrym kierunku? : nie wiem, jak to jest zaprojektowane. Mam tylko ogólny projekt, ale w nim ani słowa o rozwiązaniach hydrauliczno-kanalizacyjnych, a spytać osobę która by to wiedziała nie jest możliwe.
No i rury ściekowe w łazience są lekko ponad poziom podłogi... Pytanie czy da sie to zrównać klejem kładąc płytki czy czeka mnie wylewka samopoziomująca?wg mnie hydraulik poradzi sobie z tym zależy jakie masz rury jeśli miedziawka to max godzinka roboty
co do zabudowy wystarczy stelaż z płyt kg ładnie można zakryć a i dodatkową półkę możesz sobie zrobić

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz